Smink kedvencek | 2016 tavasz/nyár


Idén úgy tűnik, nálam minden a rose gold körül forog (pedig nem én vagyok az, aki mindig meglovagolja a trendeket). Mióta megkaptam a Maybelline The Blushed Nudes palettát, alig nyúltam máshoz és szinte mindig úgy építettem fel a sminkjeimet, hogy a benne található színekhez passzítsam a többi részletet. A felső képen láthatjátok, hogy idén tavasszal és nyáron milyen sminkek voltak a repertoárom alapjai. Ezeken kívül nyáron nagyon beleszerettem a színes tusokba és jópár (rikító) rúzsba is, de mégis ez a három "kinézet" volt az, amihez általában nyúltam, ezek voltak a kedvenceim. Az elkészítésükhöz pedig volt még pár termék a palettán kívül, ami nagyon bevált, ezeket mutatom meg ebben a bejegyzésben. 


De kezdjük akkor a palettával, amiről amúgy is mindenki áradozik. A Maybelline The Blushed Nudes szemhéjfesték palettában 12 szemhéjpor található, barnás, mályvás színekben, félmatt, fényes és csillámos kivitelben. A nagytesóhoz, a The Nudes palettához (IDE kattintva olvashattok róla) képest változás, hogy ennél a darabnál a műanyag mélyedésiben csücsülnek a színek, nem kis fém tartókban (pan), a műanyagborítás pedig a szemhéjszínekhez passzolóan rose gold színű. 

A festékek jó minőségűek, bár hajlamosak a porolásra. Ujjal és ecsettel szoktam felvinni őket, a palettához járó applikátort olyannyira nem használtam, hogy hirtelen meg sem tudom mondani, hová tettem. Mindennapi használatra számomra tökéletes paletta, könnyed nappali és esti sminket is csináltam vele. A kedvencem az alsó sor utolsó előtti mályvás-bordós színe és a felső sor legelső, törtfehérje, ami tökéletes belső szemzugba. 

Nagyon hozzám nőtt ez a paletta, a külleme és a színei miatt is IMÁDOM, könnyen használható, divatos és könnyen beszerezhető. 


Maybelline Super Stay 24H alapozó - 05 Light Beige - Megváltás számomra a drogériás alapozók között, nem csak a világossága, hanem a rózsaszínessége miatt is. Sok márka miért képviselteti magát nálunk csak sárgás alapozókkal? Nem is értem... De a lényeg, hogy ezzel nagyon meg vagyok elégedve és nem csak a színe miatt. Egy rétegben szoktam felvinni, szépen elfedi a pirosságokat, egységesíti az arcbőr színét. Próbáltam már ecsettel, száraz- és nedves szivaccsal, ujjal, minden módszerrel jól el tudtam dolgozni. A nyári forróságban nem szoktam alapozót használni, mert egyszerűen nem tudom elviselni, hogy lemászik az arcomról - mert igenis, hogy lemászik, bármilyen terméket is használ rá az ember lánya. Szóval teljes arcra csak a "hidegebb" napokon vittem fel, kánikulában a nagyobb takarást nem igénylő bőrhibákra pöttyintettem belőle, kvázi korrektorként használva. 


L'Oréla False Lash Wings Sculpt szempillaspirál - Ez az a darab, amivel elsőre meggyűlt a bajom, mert egyszerűen csak tapacsragacs pillákat sikerült vele csinálnom. De ahogy kicsit többször kapott levegőt az anyag és kicsit több festéket töröltem le róla használat előtt, be kellett látnom, hogy tud valamit ez a pillangószárnyra hajazó kefe. A hosszú sörték hosszítják a pillákat és intenzív fekete festékkel vonják be őket. A rövidebb sörték annyira jól színezik a pillák tövét, hogy az összhatás olyan lesz, mintha ki lenne húzva a felső vízvonalam feketével. Ha "nincs kedvem sminkelni" napot tartok, aztán mégis arra jutok, hogy valamivel jó lenne feldobni az arcom, ehhez a spirálhoz nyúlok.

 L'Oréal Super Liner Perfect Slim szemhéjtus - A szemhéjtus a vesszőparipám, ha egy márka tud jó tust csinálni - pláne filceset (általában ezekkel kezdem az ismerkedést, ha magam vásárolok) -, akkor minden mást is jól csinál(hat). A hosszú, elvékonyodó hegyű, gumis fejű vég nagyon jól adagolja a festéket, ami majdnem mattra (minimális fénye marad) szárad. A baromi vékony heggyel precízen lehet rajzolni - egészen vékony vonalakat is. Több helyen olvastam, hogy nem tartós, fakul. Nálam hál' isten nem viselkedett így, bár olyan nagyon nem zsíros a szemhéjam, illetve sokszor szemhéjpúderes alapra használtam. Szépen tartotta magát, intenzív fekete maradt végig, nem szökött meg semmilyen irányba a farkinca sem. Lemosásig mindig olyan volt, mint amikor elkészültem vele.


Ajakravalók közül két NYX termék a kedvencem már egy ideje - még a NYX Face Awards előtt kerültek hozzám, a NYX Round 640-es rúzs egy szülinapi PIXIBOX-ban lapult. A szín barackos is, rózsaszínes is, az ajkaimra felvíve utóbbi a domináns. Kellemes, nem túl feltűnő, csinos az összhatás. Könnyen felvihető csak úgy siklik az ajkakon. Az evést, ivást nem bírja, de 2-3 órán át tart felvitel után szépen. Könnyű letörölni is, igazi hétköznapi barát ez a darab. 

NYX Soft Matte Lip Cream - Beauty-őrülteknek nem kell bemutatnom ezt a kencét, ha valami tartósat szeretnék feltenni, ez a kedvenc. Viszonylag könnyű vele dolgozni, mert nem köt az ajkakra olyan gyorsan, így van idő akár egy kis korrigálásra is, ha reggel épp bénázom. Száradás után erősebb színt mutat, ez egyébként egy szépséges, mályvás árnyalat. Jól bírja a napi megpróbáltatásokat, nálam még étkezéskor is szépen fent marad (megj. az ilyen termékeknél kerülendő a zsír és az alkohol, mindkettő oldja a festéket). Bár egynapos strapa után ez is - ahogy az összes tartós rúzs - száraz ajkakat eredményez, nem szárítja repedezettre, ajakápolóval gyorsan helyre nem hozhatóra az ajkakat. 

Ezek voltak a tavaszi/nyári legkedvencebb kedvenceim röviden, tömören összefoglalva. Az ősz közeledtével próbálok majd többet sminkelni és ezeket a darabokat picit mellőzni, mert hajlamos vagyok ráállni a kedvencekre és semmi mást nem használni. :) 

Ti szeretitek a rose gold színt? Van olyan ezek között a termékek között, amit Ti is használtok? 

0 megjegyzés: