t by Tetesept fürdősó & habfürdő


Még tavaly érkezett meg hozzám a Tetesept két terméke, melyek az új, t by Tetesept termékcsalád tagjai. A színes, mutatós csomagolások fürdősót és habfürdőt rejtenek, csodás, friss illatokban. Bár a polcomon pihentek, az ünnepek környékén inkább a fűszeresebb, csokis fürdőtermékeimet használtam, viszont az idei kitartó, téli hidegben ezekhez nyúltam, amolyan tavaszcsalogatóként. 



„Egy adag szerencse” fürdősó - Nagyon finom szemcséjű termék, lehet, hogy inkább fürdőhomoknak mondanám; a vízbe kerülve azonnal feloldódik. Az addig még fáradt, sárgás színű por-só élénk, sárgás, barackos színűre festi azt. Az illata őszibarackos-vaníliás, ezek közül szerintem inkább a barack dominál - az egész fürdőszobában lehet érezni. Különben hatalmas adag, a 60 g-os kiszerelést szerintem simán el lehet osztani két fürdésre.

Én direkt egy olyan estén használtam el, amikor másnapra szükségem volt egy kis szerencsére. Mivel összejött, amit szerettem volna, azt hiszem, működik. :) Mindenesetre tetszik a termék neve is és ha igazából nem is hoz szerencsét, lazítani nagyon jó a vele illatosított vízben. 

A TakemeShop oldalán ITT találjátok, 449 Ft-os áron, de összefuthattok vele a drogériákban is. 


A két termék közül a kedvencem következik, a „Kapcsolj ki!” habfürdő. Kicsit se vele, se nélküle kapcsolatom van a habfürdőkkel, mert imádok habok között fürdeni, így imádom a habfürdőket, de annyiban kellett már csalódnom! Sokszor hiába vettem drágább terméket, egy-egy drogériás tusfürdő (!) szebb habot csinált, így kicsit félve kezdtem el tesztelgetni ezt a darabot. Bár igazából a márkából adódóan reméltem, hogy nem kell csalódnom. Szerencsére ez így is lett, a flakonból selymes, lila színű folyadék került elő, ami pár pillanat alatt felhabzott. Nem kell belőle sok, így a 420 ml-es kiszerelés nagyon sokáig elég. 

 Az ylang-ylang és az orchidea kivonat illata intenzív, virágos, de nem az a fejfájdítóan erős, így aki - hozzám hasonlóan - nem szereti kifejezetten a virágos illatokat, az is bátran próbálkozhat vele. De nem csak az illat és a tartós, dús hab a pozitívum ebben a termékben, hanem a mandulaolaj is, ami intenzíven ápolja a bőrt. 

Így februárban bátran ajánlom Nektek Valentin-nap alkalmából is. A könnyed, virágos illat nagyon jól passzol ehhez az ünnephez. Ha szerettek egy kád illatos vízben lazítani, ne hagyjátok ki! 

A TakemeShopon ITT találjátok, 1399 Ft-ért. A termékcsaládnak még két darabja van ezeken kívül, őket ITT találjátok. 

Ti gyakran használtok fürdőtermékeket? Próbáltatok már Tetesept habfürdőt, fürdősót? 

0 megjegyzés: