The Unicorn Set - PIXIBAG


Legutóbb a szülinapi Pixibox-ról szóló bejegyzésben fejtettem ki a véleményem azzal kapcsolatban, hogy menyire örülnék egy sminkes meglepetésválogatásnak. Láss csodát, itt van, Pixibag formájában. Amikor megláttam, hogy mindez ráadásul unikornisos neszesszerben lesz... Meg lettem véve kilóra, úgy érzem. 



Az Essence-től egy szemöldökkészlet volt a neszesszerben. Nagyon szeretem a márkát, mindig figyelem, hogy éppen mi van az állványaikon, de valahogy erre a készletre nem figyeltem fel. Pedig ha tudtam volna, hogy stencil is van benne - rögtön három - már csak azért is megvettem volna. Mivelhogy már legalább egy éve szeretnék ilyen szemöldökformázó sablont, de valahogy eddig vagy nem találtam vagy extra drágán, így kimaradt az életemből. 

A két por jól pigmentált, egymással jól keverhető. A világos felvíve szerintem nagyon jól passzol akár már a középszőke hajhoz is, így szőkék, barnák megtalálhatják ebben a készletben a maguk színét. Az ecset nekem nem igazán haver, végszükség esetén jó szolgálatot tehet, de még mindig tartom magam ahhoz, hogy ezek a pici applikátorok legtöbbször feleslegesek. A kapszulaalakú csomagolás erős, simán merem táskába dobni és cipelni magammal. Összességében nagyon rendben van szerintem ez a kis szett. 


A Max Factor egy számomra már ismerős termékkel vett részt a válogatásban. A négyágyas Sumptuous Golds paletta három fényes és egy matt szemhéjport tartalmaz, arany-bronz-barna színekben. Nagyon szép, akár a hétköznapok során is jól kihasználható darab. Karácsony előtt indított sminkversenyt a márka, ott éppen ezzel a palettával kellett sminket készíteni. ITT tudjátok megnézni a sminket, illetve olvashatjátok a tapasztalataimat a palettával.


Szintén nem volt számomra ismeretlen darab a Bronx Colors Matte Lip Tint, miből egy csodaszép, élénk piros kapott helyet a BAG-ben. Ennél az ajakkencénél talán félrevezet minket a lip tint megnevezés; én eddig olyan lip tintekkel találkoztam, amik megszínezik az ajak bőrét, de nem tud sokkal többet. Ez a darab inkább hasonlít egy lip creamhez. Tartós, erős a színe, teljesen mattra szárad és nem marad ragacsos. IDE kattintva a videómban még több terméket láthattok a márkától, illetve egy sminket is. 


A Catrice körömlakkal járult hozzá a szetthez, az enyém egy "ötazegyben" ápoló darab - Luminous Nails + 40 Parfait Violet -, amely erősít, véd, láthatóan világosít, gyorsan szárad és kiegyenlíti a köröm egyenetlenségeit. Fényvisszaverő pigmenteket tartalmaz, hogy még szebbnek mutassa a körmöket. Szépséges, púderes-lilás színű lakkocska, tökéletes francia manikűrhöz vagy csak ápoló lakként. Itt szeretném megjegyezni, hogy ennek a darabnak nem feladata a körmök teljes elfedése, így ilyesmit ne várjunk tőle!


A Nivea micellás lemosójának nagyon örültem, mert most is ezt (is) használom és kifogyóban van. Többször beszéltem már róla, hogy magamat idézzem: "Amióta lehet itthon micellás vizeket kapni, azóta próbálkozom velük és hát a drogériás darabokkal nem túl sok sikerrel. {..} A Nivea micellás lemosója volt az első, ami nem irritálta a szemem környékét és nem szívta tapadósan szárazra az arcbőröm." Szépen eltávolítja a sminket, nem homályosodik el tőle a látásom, így a szemsminket is le tudom vele szedni. Nagyon jó kis darab, na.


Ez volt tehát az unikornisos neszesszer tartalma. Minden termék jól kihasználható, kezdő és tapasztaltabb sminkelőknek is hasznos. Az összeállításon látom, hogy Pixiék nagyon igyekeztek, hogy olyan darabokat tegyenek a kiadásba, amiket tényleg sokan fognak tudni használni, szeretni. Szerintem nagyon jó kezdés ez a sminkes összeállítások irányába. Mert nagyon remélem, hogy lesz még olyan kiadás, ami csak sminkcuccot fog tartalmazni. :) 

Nektek hogy tetszik ez a Pixi? Milyen tartalmú meglepetésdobozoknak tudnátok örülni? 

0 megjegyzés: