Urban Decay már itthon is ♥


Az első igazi sminkcuccos hype, amire felfigyeltem, miután elkezdtem blogolni, az Urban Decay palettáké volt. Konkrétan a harmadik, rózsaarany paletta volt az, ami sokakat megmozgatott itthon is. Talán akkoriban vált kicsit könnyebben beszerezhetővé az ikonikus Naked palettavonal. Mindenki a Naked palettákkal sminkelt. Nekem az első darabom a kettes paletta volt, amiért egészen Olaszországig mentem. (Jó, igazából oda mentünk nyaralni, viszont egy várossal arrébb kellett utazni érte, hogy be tudjam szerezni.) Következő évben sikerült megszereznem a harmadik palettát, szintén ugyanott. Ezután viszont már elég volt "csak" Ausztriáig utaznom, ha UD cuccot akartam venni. 

Elárasztottak minket is a másolatok, rengeteg márka koppintotta a Naked paletták színeit, viszont aki egyszer belekóstolt abba, hogy mennyivel másabb Urban Decay minőséggel sminkelni, nem akarta már lejjebb adni az igényeit. Hiába a sok dupe paletta, csak-csak az eredetire vágytunk és ki könnyebben, ki nehezebben, de megszereztük magunknak - néha oltári extra költségeket fizetve a szállításra. Úgyhogy, ezután a kis nosztalgia után még nagyobb örömmel írom le, hogy bizony már itthon is elérhető a márka, méghozzá a Notino kínálatában. 


Az 1996-ban, Kaliforniában alapított márka egyre nagyobb hangsúlyt fektet arra, hogy az egyediséget támogassa és hirdesse. Meséltem már Nektek, hogy volt egy elég nagy kiábrándulás az életemben a sminkelésből, a blogolást, vlogolást is majdnem abbahagytam. Amellett, hogy szemüvegesként nehezített pályán vagyok (alig látom, mit kenek a fejemre :D), annyi szabályt kellett volna betartanom, annyi mindennek kellett volna megfelelnem és sokszor annyira "kockásnak" tűnt, hogy mit szabad csinálni a sminkelésben és mit nem... 

Észrevettétek, hogy míg pár évvel ezelőtt a színes szemfesték szinte csak a mozgószemhéjra került és sok helyet hagytunk a szemöldök alatt a highlighternek. addig most már majdhogynem a szemöldökig csúsznak a színes szemporok és csak egy vékonyka csíkban marad hely a fényes kiemelő színnek? Közben mégis még mindig divatosak a cicás szemek, sőt, még vékonyabbra, rókaszem (foxy eyes) formájúra húzzuk őket. IMÁDOM! Most úgy érzem, sokkal több mindent szabad, felvihetem laza, hanyag mozdulatokkal is a rúzst és a szemfestéket, használhatok olyan szemhéjpúdert, aminek a színe elvileg nem megy a szemem színéhez - és feltolhatom akár a szemöldökömig is. Feldobhatok egy bordó rúzst az elfüstösített tusvonalamhoz vagy használhatom akár a rúzsomat ahhoz a tusvonalhoz.

Szemsmink a Naked3 palettával

Az, hogy mi divatos, iránymutatónak szuper. De úgy csinálom, ahogy akarom, olyan lehetek, amilyen csak lenni akarok. Pontosan ezt mondja az Urban Decay is. A smink mindenkié. Nem kell a sok tökéletes, unalmas egyensmink. Éppen ezért én például a közeli sminkes képeimen nem is retusálok sokat, a fényeken állítok, hogy jól lássátok a színeket, de például nem tüntetem el az összes pórusomat és nem egyenesítem ki a kicsit ferdére sikerült tusvonalamat photoshoppal. Nézzétek csak meg nyugodtan, milyen egyedien kajlára sikerült! :D

De, hogy visszakanyarodjak a témához: Nemcsak visszafogott, natúr színekben, hanem vad, vibráló árnyalatokban is otthon van a márka és jellemző rá a szuper pigmentáltság. Ahogy a képeken is láthatjátok, én a már sokat emlegetett Naked palettákba zúgtam bele nagyon, így azokról tudok nyilatkozni. Eddigi tapasztalataim alapján a csomagolások és a beltartalom is nagyon jó minőségű. De nyilván nem csak a Naked paletták a márka ikonikus darabjai. Itthon is sok rajongója akad a szemhéjfesték alapjuknak, a sminkfixáló spray-jüknek és az All Nighter alapozójuknak is.

Amit nagyon tudok Nektek ajánlani, az az örök kedvenc Urban Decay Naked3 paletta - imádni fogjátok a rosegold színeket, amiket a hétköznapokra és különleges alkalmakra is addig lehet variálni, amíg csak meg nem unjátok. Az Urban Decay Naked2 Basic minipaletta pedig a legjobb barátotok lesz, hiszen önmagában szuper sminkeket lehet készíteni belőle. De őszintén, én azért vettem, hogy a tökéletes "körítés" legyen mindenféle színhez. Sokszor veszem elő mono szemhéjpúderek mellé satírozáshoz, mélyítéshez. 

Amit pedig nagyon szeretnék megkaparintani, az a Honey és a Wired paletta. Előbbi aranyos, mézes,  barnás, utóbbi pedig ütős, vibráló, neonos színeket tartalmaz. Mondjuk szívesen beneveznék arra a híresen jó fixáló spray-re is. Legalább már nem kell külföldre mennem érte. :) 

0 megjegyzés: