Szomjazó bőrre | Neutrogena Hydro Boost

Minden nyáron keresem, kutatom a könnyed, ha lehet, zselés, géles állagú arcápolókat. Extra hidratálásra van szükségem, de nagyon nehéz olyan arckrémet találni, ami ezt megadja úgy, hogy utána ne érezném nehéznek vagy zsírosnak az arcbőröm. 

A trnd Neutrogena arckrémek tesztelésére adott lehetőséget a lelkes jelentkezőknek és  nagyon felcsigázott, hogy újra használhatom a Hydro Boost Water Gelt, úgyhogy jelentkeztem. Mert bizony, én már ebből egy tégellyel elhasználtam valamikor és akkor imádtam. De azóta annyi mindent látott már a bőröm, hogy nem igazán emlékeztem már a részletekre. De arra igen, hogy fájt a szívem, amikor az utolsó cseppeket kikotortam az aljából. 

Be is kerültem a tesztelők közé, elkezdődött a krémezés és gondoltam beszámolok Nektek az első benyomásaimról, majd, ahogy egyre több gondolatom, tapasztalatom lesz a termékről, bővítem a cikket. 


Szóval, nincsenek túl nagy elvárásaim a nyáron használt arckrémemmel kapcsolatban, csak annyit szeretnék, hogy tényleg jól hidratáljon, gyorsan beszívódjon, ne maradjon ragacsos utána a bőröm. Ezek alapján nézzük, hogyan muzsikált a Neutrogena Water Gel!

Az állag a krém és a gél kombinációja, nem zsíros, nem testes, de mégsem olyan, mintha semmi anyag nem lenne benne. Kicsit kékes színe van és csak a tégelyből kivéve látszik, hogy van egy enyhe átlátszó derengése. Az arcra felpöttyözni és eloszlatni is könnyű és önmagában is van egy kellemes, hűsítő hatása. 

Extra tipp: én bedobtam a hűtőbe, nincs jobb, mint a forró nyári napokat hideg, géles krémmel indítani. Jobb ébresztő mint a reggeli kávém. 

Van egy jól felismerhető, de nem erős vagy tolakodó illata, amit még viszonylag sokáig érzek a felvitel után is. Hamar beszívja a bőröm és nem kiabál utána, hogy kérne még (vannak olyan krémek, amikből simán fel tudnék kenni még egy réteget, mert valamiért úgy érzem, nem elég). Kitart a hidratálás estig, nem szoktam érezni, hogy szárazon húz az arcom. Plusz, pár nap alatt megszűntek az apró piros, hámló foltocskáim; nagyon szomjas volt a bőröm, na... :D

Smink alatt is szépen viselkedik, nem hagyja kiszáradni a bőrt. Kifejezetten kellemes rá dolgozni és tart is rajta a smink, egy kis izzadás után nem adja meg magát az egész és csúszik le. (Nyilván ha baromi meleg van, más a helyzet, dehát akkor már én is szétcsúszom, nem csak a sminkem.) Bár alapvetően nem hagy ragacsos érzetet, az alapozó mintha mégis jobban tapadna rá. 

Most reggel és este is ezt használom, mert éjjel is csak szenvedek a meleg szobában - és azt sem vettem észre, hogy reggelre túlkompenzálna a bőröm és az orrom mellett tocsognék a zsírban. Úgyhogy eddig főnyeremény a dolog. 

Szóval tényleg egészen nyár-kompatibilis darab ez, azt hiszem, a szezon hátralévő részét letolom vele és majd meglátjuk, hosszútávon milyen hatása van. Hozom majd a frissítést. :)

0 megjegyzés: