Vegán smink az Avontól



Az AVON tavaly szeptemberben mutatta be vegán bőrápolási termékcsaládját a Distillery-t. Idén tavasszal bővült a paletta sminktermékekkel is, így a vegán életmód követői már az AVON kínálatából is tudnak szemezgetni kincseket. A Distillery sminktermékek nem tartalmaznak vizet és mesterséges színezékeket, illat- és alkoholmentesek. Viszont tiszta ásványi pigmenteket, növényi eredetű összetevőket, vitaminokat és egyéb jóságokat bőven tettek beléjük. Az allergológiailag, klinikailag és bőrgyógyászatilag tesztelt újdonságok a leírásuk szerint azt ígérik, hogy nem irritálják még az érzékeny, pattanásokra hajlamos arcbőrt sem, nem tömítik el a pórusokat, nem nehezítik el a bőrt. Ennek ellenére vibráló, szuperpigmentált színeket kapunk. 

Nyilván nagyon kíváncsi lettem és azonnal el is kezdtem sminkelni a termékekkel, ahogy megkaptam őket. Ezúton is köszönöm az ANONnak, hogy megleptek velük!* Amúgy, IDE kattintva láthatjátok azt a videót, amiben arról az online sajtótalálkozóról beszélek, ahol először hallottam ezekről a vegán újdonságokról. Lentebb pedig olvashatjátok a véleményem róluk. Remélem, hasznos lesz. :) 



Pressed to Impress púderalapozó

Ez a kívül fehér, belül matt óarany kartoncsomagolásba zárt púder először igazi rejtély volt számomra. Volt már szerencsém púderalapozóhoz, de sosem használtam ki rendesen a képességeit, úgyhogy gondoltam majd most!

Leírása alapján ez a termék magas koncentrációban tartalmaz lágy, könnyen eloszlatható, természetes ásványi színpigmenteket, melyek igazodnak a bőrtónusunkhoz, tökéletes alapot biztosítanak, miközben hagyják lélegezni arcbőrünket. Mattít, mégis ragyogóvá teszi a bőrt a benne lévő omega 3 és -6 vitaminokban gazdag málnaolajnak és antioxidánsoknak köszönhetően. 

Kétféleképpen lehet használni ezt a terméket, vagy klasszikusan egy alapozót fixálunk vele vagy magában használjuk, közvetlenül a bőrünkre. Előbbi esetben szépen fixál, utóbbiban pedig egy fátyolos, kicsit átlátszó hatású réteget hoz létre, ami egységesít. Viszont mindkét esetben valami eszméletlen finom, selymes tapintású lesz a végeredmény. 


Elég sok piros folt van az arcomon, ezeknek a színét szépen lehúzta, összhatásra pedig egy teljesen természetes, bőrfényű eredményt kaptam. Ahol éppen kellett - a homlokomon és az orrom mellett -, ott mattított, de nem lett poros hatású az arcom tőle. Tényleg úgy nézett ki, mintha nem lenne semmi rajta. A termék a csomagolásban is selymes érzetű és nemhogy nem száraz, kifejezetten krémes, talán emiatt a tulajdonsága miatt, de nem ült meg sem a szemem alatt, sem az orrom mellett. Ez számomra egy elég üdítő újdonság, ha por állagú alapozókészítményről van szó. 

Egy tömött, nagyfejű ecsettel vittem fel, kifejezetten ütögető mozdulatokkal, egy rétegben, így kaptam a leírt eredményt, amit a képen is láthattok. Most jó sok piros pattanásom, kipattogzásom van a maszkviseléstől, azokat nem takartam el semmi mással; még egy rétegben, ujjal ütögettem fel rájuk a púderalapozóból. Nyilván, ha valami vészesebb bőrhiba eltakarásáról van szó - hiába nagyon szépen építhető -, nem elég, de amúgy a hétköznapokra bőven megteszi. 

Tényleg nagyon természetes lesz az összhatás, egy pici negatívum, hogy a szőrszálakon, arcpihéken viszont elég sokat dob, de ezeket lehet, hogy csak képeken láttam nagyon feltűnőnek, mert a tükörben nézegetve nem szúrt szemet. Illetve, próbáltam a legvilágosabb színt választani (ez a 100-as árnyalat), ami a csomagolásban még tökéletesnek tűnt, de hangyányival talán sötétebb lett  a végeredmény, mint gondoltam. Viszont nálam fehérebb emberrel még nem találkoztam, én vagyok extrém valószínűleg ilyen szempontból. 

A képen amúgy minden bőrhibámat látni, direkt nem használtam semmi mást a pattanásokra se. Se primer, se korrektor, egyből az arckrémemre vittem fel a púderalapozót. Ára 4499 Ft. 




Lash'd Up szempillaspirál
 
A tiszta színpigmenteknek hála drámaian sötét pillákat ígér, míg a napraforgóviasz és a rizskorpaviasz krémes elegye hosszítja, vastagítja és dúsítja is a pillasort. Első látásra ez egy apró, cuki, dundi szempillaspirál. Persze normál, 10 ml-es kiszerelés, csak a lekerekített vége kicsit becsapja az embert. :)  

A kefe feje klasszikus ágas-bogas, rengeteg sörte van rajta, ami mind egyforma hosszúságúnak tűnik. Nagyon jól veszi fel a festéket, nem túl kevés, de nem is sok, hogy a tubus száján kelljen lehúznom a felesleget. A festék tényleg szép, intenzív fekete, van egy kis olajos-magos illata, de semmi zavaró. Kicsit talán furcsa lehet, hogy a festékanyag inkább szárazabb, nem csúszik vele a pillákon a kefe, cserébe viszont nem is fog elkenődni a szemhéjon a festék pár pislogás után. Hajlamos rá, hogy néha kis csomókban vigye fel a festéket, de még egyszer át szoktam szaladni a csomócskákon és már el is tűntek. Amúgy nincs vele semmi probléma, könnyű vele dolgozni, nincs beszáradva, egyszerűen csak összetételéből adódóan ilyen a festék, nem kell megijedni tőle. 

Összhatásra hozza amit ígér, dúsabbnak, hosszabbnak és vastagabbnak is tűnnek a pillák, de nem drámaian változtatja meg őket. Inkább azt mondanám, hogy kihozza a maximumot a pillasor adottságaiból. Attól függetlenül, hogy nem egy híg festékről van szó, nem csomósodik és potyog le. Ha semmi flancot nem szeretnél, nincs szükséged műszempilla-hatásra, csak a hétköznapokra keresed a tökéletes szempillaspirált, megtaláltad. (Lejjebb láthatod a képet, ahol sminkben is megmutatom közelebbről.) Könnyű lemosni, nekem simán meleg vízzel is le szokott jönni, de olyan még nem fordult elő, hogy a nyári izzasztó melegben lemászkált volna a pilláimról. Ára 3499 Ft. 




Shadow Shots szemhéjpúderek

A végére hagytam a kedvencemet. A kollekció 7 darab szemhéjpúdert tartalmaz, ebből 2 matt, 5 fényes. Magasan koncentrált és intenzíven pigmentált árnyalatok. A természetben előforduló ásványi pigmentek bőrpuhító szerves kukoricakeményítővel ötvözve alkotnak rendkívül könnyed, gyönyörű fényű és tartós szemsminket. A csomagolás ugyanaz, mint amit a púderalapozónál már leírtam, csak a méret kisebb. Egyébként mágnessel záródik, ami erősnek tűnik, be merném tenni a táskámba, nem félnék tőle, hogy kinyílik. 

Régen használtam már mono szemhéjpúdert, mert magában mindig kevésnek érzem azt az egy színt, amit kapok, de ez a darab bebizonyította számomra, hogy van élet a palettákon túl. :D 

Beleszerettem ebbe a - megfelelő fények között - hidegen csillanó, barnás bordós színbe. A képen látható sminken egy incifinci korrektorra vittem fel egy pufi ecsettel és az ujjammal. A széleket a púderalapozóval dolgoztam el. Nem kellett sokat satírozni, szinte vitték az anyagok az ecsetet és pikk-pakk kész is voltam. Máskor (más szemhéjpúderrel) sokkal több idő egy korrekt eldolgozást összehoznom. 

Az ecsettel felvéve egy picit porzik az anyag, de belefér. Ujjal is gyönyörűen fel lehet venni, akkor tényleg jól ki is jön a fénye a mozgószemhéjra felvíve. Építhető, krémesen-selymesen puha az anyag és valóban pigmentált. Bár kicsit különlegesebb színt választottam (ez a 425-ös), összhatásra mégis kellemes, természetes lett vele a végeredmény és el vagyok ájulva tőle, hogy mennyire jól össze tudtam dolgozni  a púderalapozóval. Átdobtam a barátnőmnek a képet a sminkről, ő is azt hitte, több színt használtam, de nem; egyszerűen ennyit jelent, ha egy szemhéjpúder hagyja magát kezelni. Szerintem ez az eddigi legjobb AVON szemhéjpúder, amivel találkoztam. Ára 3499 Ft. 
Összességében nagyon kellemes csalódás számomra az AVON vegán termékcsaládjának sminkvonala. A csomagolás egyszerű, de szép, és a beltartalom se adja alább; a hétköznapokban jól használható és jól kihasználható termékeket kaptam - illetve a szemhéjpúdert kifejezetten lenyűgözőnek találom. Egyetlen szívfájdalmam, hogy ajakra való termék nincs, de ahogy a márkát ismerem, szerintem arra sem kell majd sokat várni. :)

*(x) Szponzorált tartalom / A bejegyzés termékmegjelenítést tartalmaz

2 megjegyzés: