Vissza a suliba smink és must have termékek

A szeptember, az ősz kezdete a megújulás időszaka is. Bevallom, én azóta értékelem, mióta nem vagyok iskolás, nem riogat a tanévkezdés réme. Számomra az új tanév mindig csak addig volt izgalmas, amíg beköthettem a füzeteimet. Utána megpróbáltatásként éltem meg minden napot, amibe egy-egy apróság csempészett boldogságot. Sajnos akkoriban még nem sminkeltem - teszem hozzá, nem is volt annyira divatos nálunk a smink középsuliban, de még az egyetemen sem. Szempillaspirált, szemhéjtust használtunk, de például nem igazán rúzsoztunk. Örülök, hogy ez mára már megváltozott és egyre inkább azt látom, hogy sokak a személyiségük kifejezőeszközeként használják a sminkeket a mindennapokban is. 

De megint elkanyarodtam; térjünk vissza a témához! Arra gondoltam, összeszedek egy bejegyzésbe pár "must have" szépségápolási terméket, ami nekem is baromira jól jött volna a suli alatt. Plusz az egészhez hozzáfűzök egy maszk kompatibilis "vissza a suliba" sminket, amit mostanában szoktam feldobni.

Reggelente általában nekem a hajammal gyűlt meg a bajom. Amióta az eszemet tudom, zsírosodik. Baromira gyorsan. Szóval nálam most is alap, hogy szárazsampon mindig van itthon, ezzel lehet a legtöbb időt nyerni reggelente. Jajj, emlékszem, nálunk még a hintőpor volt a menő, mindig fehér volt a fejünk. Mindenkinek egyenes haj kellett, sokan a szünetekben vasalgatták a hajukat a terem végében. Nem véletlenül lett mindenkinek hamar rövid haja, ráégett a hintőpor. Szörnyű volt. (Bocsi, hogy nosztalgiázom :D) 

Szintén hajas cucc; egy jó kis fésű, lehetőleg kompakt verzió, amit be lehet dobni a táskába és ha sikerül mondjuk egy szeles napon full kócosan beérni a suliba, nincs veszve semmi. Ha meg végképp nem bírsz vele, kösd fel, cuki színes hajgumikból soha nem elég, a zsinóros fajta nem töri meg a hajat. 

Két apróság még: Körömreszelő, sosem lehet tudni alapon. Akkor is jól jön, ha géllakkod vagy műkörmöd van; ha valami törik, igazítani kell. Szemöldökcsipesz, nyilván a kósza szálacskák igazítására vagy a padból összeszedett szálka kioperálására. True story... Amúgy valahogy mindig lesznek olyan alkalmak, amikor a kettő közül jól jön valamelyik, a neszesszerben meg nem foglal sok helyet. 

Meg ugye ami most aktuális és igenis legyen nálunk: Kéztisztító gél. Nem is kell mondanom, miért. Mi tartunk az ajtó mellett egy hatalmasat és mindenkinél van a táskában-autóban egy-egy kisebb. Vannak igazán cukik és kicsik is, ha valakinek ez fontos.

Még valami, ami egy kis színt csempész a hétköznapokba: körömlakk! Múltkor az Essie lakkjairól írtam, megtűzdelve hasznosságokkal és lakk-törivel. Megtalálod itt a blogon, az előző posztok között. :) 


Arról is írtam már Nektek, hogy szerintem idén ismét kicsit háttérbe szorult az ajkak sminkelése és inkább a szemsminkek divatját éljük. Nyilván erre a maszkhordás is rátett egy lapáttal. Rúzsozni nem érdemes, hiszen nem látszik és még el is maszatolódik a maszk alatt. A szemsminkekből viszont minden divatos szuperszínestől a nude-ig. Itt a mostani napi sminkemet és a hozzá tartozó termékeket mutatom meg, hátha jó inspiráció Nektek is. :) 


Ez az az verzió, amikor gyorsan kell elkészülnöm, így kevés termékkel, eszközök (ecset, apllikátor, stb) nélkül dolgozom. Nyilván a mindennapokhoz idomult a sminkrutinom is; a maszkhordás miatt csak arra a területre helyezek fel sminket, amit nem takar el. Így a szemekre, szemöldökre koncentrálok. 

A képen láthatjátok a termékeket, mind a Maybelline-től van. A korrektor és a szemöldökceruza jó barátaim már hosszú ideje. A szempillaspirált nemrég fedeztem fel magamnak újra, a paletta pedig a mindennapjaim része, amióta csak megkaptam. Kukkantsatok rá a Maybelline City Mini palettákra, szerintem nagyon jók. Az enyém a 400 Rooftop Bronzes nevet viseli. 

Alapozót egyáltalán nem használok, a szem alatti karikákat és apró bőrhibákat korrektorral fedem el. Ez kerül alapnak a szemhéjamra, amire egy nude alapú, csillámos színt viszek fel. A szem külső részére egy középsötét, barnás szín kerül, amivel kap egy kis mélyítést a smink. Szemöldök, szempillaspirál a szokásos módon, pár mozdulattal feldobva, majd az egészet megbolondítom egy kis highlighterrel, amihez a szemekre használt paletta legvilágosabb, fényes színét használom. 

Tényleg kis semmiség ez a smink, de gyorsan elkészül és arra tökéletes, hogy jobban és összeszedettebbnek érezzem magam reggelente. Remélem, Nektek is van ilyen rutinotok vagy tudtok ötletet meríteni az enyémből. :) 

(x) Szponzorált tartalom / A bejegyzés termékmegjelenítést tartalmaz!

0 megjegyzés: