Önszeretet Valentin-napon is


Bár a Valentin-nap a legtöbbek fejében talán csak a szerelmesek napjaként él, én szeretem ezen a napon inkább arra felhívni a figyelmet, hogy magunkat is szeretnünk kell. Az önszeretet fogalma kezd egyre jobban begyűrűzni a médiába nálunk is; a közösségi oldalakon egyre többet találkozom vele.

Az önszeretetbe rengeteg minden beletartozik, például az, hogy megtanulsz nemet mondani, nem helyezel mindig másokat magad elé, nem hajszolod túl magad, hagysz magadnak időt pihenésre, kreatívkodásra - mindenre, ami feltölt. 

De, hogy ne csak beszéljek a dologról elméletben, írok példát is. Van egy nagyon jó barátnőm, akit szeretek, imádok, de nagyon más a személyisége, mint nekem. Pörög, rengeteget jön-megy és még annál is többet tud beszélni, nagy és hirtelen témaváltásokkal és rengeteg ismétléssel. Ha találkozunk vagy telefonálunk, néha órákig képes mondani, mondani, mondani, szünet nélkül. Az elején nagyon sokszor rosszul éreztem magam, amiért elfáradok az ilyen hívások végére vagy azért, mert a felénél már azt éreztem, hogy "én ezt most nem akarom hallgatni". Észrevettem magamon, hogy kevesebbet keresem és ha hív, megrándul a gyomrom. 

Így eldöntöttem, hogy elmondom neki: számomra nagyon sok egyszerre az az infómennyiség, amit rám tol és zavar, hogy a lényeget általában nem sikerül megbeszélnünk. Mivel elmondtam, mi a problémám, tudtunk változtatni a beszélgetéseinken, nem fáradok le mindig és szívesen veszem, ha keres és én is örömmel hívom őt. De tudom magamról, ha nem beszéltük volna ezt meg, elkezdtem volna kerülni, amitől még rosszabbul éreztem volna magam, folyamatosan azon kattogtam volna, hogy "milyen rossz barát vagyok, hát végig sem hallgatom" és megszakadt volna előbb vagy utóbb a kapcsolat. Ez például egy történet arra, amikor kiálltam magam mellett, szerettem magam annyira, hogy megoldjam a helyzetet.

Az önszeretet szerves része, hogy foglalkozunk magunkkal: a #meetime ehhez kapcsolódóan egy még ismertebb fogalom a mindennapokban. Nekem a sorozatozás, kuckózás és a sminkelés is az énidő rutinomhoz tartozik. Valentin-nap alkalmából általában reggel egy könnyed sminkkel, este pedig egy jó filmmel, popcornnal, arcmaszkkal, gyertyával ajándékozom meg magam. 

Többször kértétek már, hogy egy tényleg nagyon egyszerű sminket mutassak, úgyhogy ez a kis romantikus felhangot kapott verzió szerintem Nektek is tetszeni fog. Ha Bálint-napon munkába vagy akár randira kerestek valamit, akkor is szuper lehet. 



Szóval, ennél a sminknél a legfontosabb, hogy minél egységesebb legyen a bőr, szépen el legyenek fedve a kis hibák, gyulladások. Ehhez a Maybelline Dream Urban Cover alapozóját és Instant Anti Age Eraser folyékony korrektorát használtam, amit egy sminkszivaccsal dolgoztam el. A szemöldökömet a kedvenc Brow Ultra Slim szemöldökceruzámmal rajzoltam meg. A szempilláimat pedig az év eddigi legizgalmasabb újdonságával, a Lash Sensational Sky High szempillaspirállal festettem ki. A kis rózsaszín csavar a történetben a NYX Duo Chromatic highlighter Snow Rose highlightere, amit már nagyon sokszor láthattatok nálam. Színe és fénye sokat dob a hétköznapjaimon és mivel rózsaszínes, szerintem szuper választás Valentin-napra is. Nem csak a "helyére", hanem a mozgószemhéjra is ezt tettem, a képeken ott látszik a legjobban a szolid, rózsás színe. Az számra csak egy ajakápolót dobtam fel, de ehhez az alapsminkhez mehet egy lágy rózssaszín vagy dögös piros rúzs is; amihez csak kedvetek van! 

Ez mind olyan termék, aminek a felvitele nem igényel hatalmas nagy precizitást, gyorsan lehet velük dolgozni, az eredmény mégis látványos lesz. 


Én ugyanezt a sminket fogom feldobni február 14-én, este megnézek egy romatikus filmet és meglepem magam valamivel. A Notinon a Valentin-napi ajándékok között nézegettem és rengeteg dolog megtetszett. Azt hiszem, ideje kipróbálnom végre egy Bath & Body Works gyertyát, amire már évek óta vágyom. A listában rengeteg sminktermék van, azok közül a Maybelline cuccok közül is, amiket már sokszor mutattam nektek, így érdemes lehet körülnézni. 

Így a végére pedig egy kis emlékeztető: Ha magadért teszel valamit, legyen az akármilyen nagy vagy csak annyira apró dolog, mint egy smink: az nem önőség. Ha szereted önmagad, teljesen máshogyan fogsz hozzáállni másokhoz is. 

(x) Szponzorált tartalom / A bejegyzés termékmegjelenítést tartalmaz!

0 megjegyzés: