The Falsies Lash Lift szempillaspirál | Love or hate??


A Maybelline legújabb, The Falsies Lash Lift szempillaspirálját egy szuper bloggereseményen ismerhettük meg, amit Lakatos Márk lakásán rendeztek meg. Nagyon jó emlékként maradt meg, szívesen gondolok rá és áldom az eszem, hogy megörökítettem videóban is. Kis kapaszkodó a #maradjotthon idején, hogy vannak bizony ilyen jó dolgok is. Linkelem (vagy ha tudom, beillesztem) a szöveg alatt a videót, mert nem csak magát az eseményt tartalmazza, hanem azt is, ahogy először kipróbálom a spirált, az első benyomásaimat, gondolataimat róla. 


Érdekes volt, hogy nem sokkal azután, hogy publikáltam a videót, jött is egy olyan komment, hogy nem vált be a spirál. Amivel rohadtul nincsen semmi baj, imádom, ha megírjátok egy termékről a véleményeteket!! Csak ezután felmentem értékeléseket olvasni krémmániára és láttam, hogy valaki vagy imádja vagy utálja ezt a cuccot. Így vágtam bele a tesztelgetésbe... 


A Falsies Lash Lift spirál azt ígéri, hogy drámai hatást nyújt, megemeli és hosszítja a pillákat, miközben nem tapasztja össze őket, mindezt ráadásul teszi egész napon át. A dupla hullámú szempillaemelő kefével és a rostokkal gazdagított formulával akár műszempilla hatás is elérhető vele, mindez 3000 Ft alatti áron. 

Láthattátok a videóban, hogy elég nagyok voltak az elvárásaim, hiszen Insta videókból meg külföldi reklámokból már ismertem a terméket. Ezzel szemben még így is meglepődtem, hogy mennyire tetszett elsőre a végeredmény és milyen jól viselkedett az anyag. Azt kell mondanom, hogy sok-sok használat után sem változott sokat a festék, valamennyit sűrűsödött, de a felvitelen ez nem változtat sokat. Egy rétegben is elég feltűnő az eredmény, de viszonylag még természetesnek mondható. Bár teszem hozzá, sok festéket visz fel a pillákra egy húzással a kefe, így a hétköznapokon nincs is szükség második rétegre. Viszont ha mégis megkoronázzuk vele a pillasort, valóban feltűnően hosszú pillákat és műszempillával megtuningolt hatást kapunk. 


A pillasor dúsabbnak tűnik, a pillák valóban íveltebbek és hosszabbak lesznek, a festék pedig intenzív fekete lesz rajtuk. Amit első használatkor észrevettem, hogy rétegezéskor lesz egy kis póklábas hatása a dolognak; az nálam állandóan fenn áll, valószínűnek tartom, hogy a kis rostszálak lehetnek ebben a ludasak. Amúgy engem nem zavar. 

Sok-sok használat után pedig elmondhatom, hogy olyan, mintha lassabban száradna a festék a megszokottnál vagy néha mintha nem is száradna meg teljesen. Órákkal később is, ha hozzáérek a pilláimhoz, festékes marad az ujjam. Nekem soha nem került még festék a szemem alá - tapasztalatból nem ismerem a pandaeffektet -, és ennél a spirálnál sem volt ilyen problémám, de gondolom, emiatt a - meg nem száradás - miatt lehet az, hogy sokan panaszkodnak erre. 

De nekem se nem potyog, se nem törnek miatta a pilláim, semmi. Csak maszatos marad az ujjam. Szóval ez alapján az infó alapján gondolom, aki hajlamos pandázni, az tudja, hogy akar-e próbálkozni ezzel a spirállal. 


Mindenesetre én nagyon szeretem, könnyű használni, könnyű lemosni és bár a kefe elég nagynak tűnik, egy pillanat alatt hozzá lehet szokni. A hatását imádom, sokkal nagyobbnak tűnnek tőle a szemeim, kinyitja a tekintetem. Szóval nekem jelenleg ez a kedvenc, bár bevallom, féltem tőle, hogy lesznek vele problémák. 

Mostanában minden sminkemnél ezt használom, ha szeretnél még többet látni, gyere Instagramra, ahol @negiluy néven találsz! 

A terméket ajándékba kaptam! 

0 megjegyzés: